Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2014 19:51 - III. Контролируеми фактори
Автор: ekotrans Категория: Други   
Прочетен: 690 Коментари: 0 Гласове:
0



1. Продуктова политика Продуктовата ни политика се концентрира най-вече върху уникалността и индивидуалността на продукта, който предлагаме. Както вече посочихме, една от основните цели на фирмата е създаване на услуги, които да бъдат с високо качество и максимална полезност за нашите клиенти. През началния период на развитие на нашата фирма ще се стремим да наложим продукта на пазара и да си създадем лоялна клиентела, изтъквайки предимствата и пионерството на нашата услуга в сферата на обществения транспорт. В бъдеще е запланувано разраастване на фирмата и излизането на пазара в нови градовеи непрекъснато обновяване на предлаганата услуга в крак с последните технологични подобрения.
2. Ценова политика
Фирмата се стреми да запази такива цени, които да стимулират потребителското търсене, които биха я направили конкурентноспособна при евентуалната поява на конкуренти, но и които биха могли да доведат до получаване на желаната печалба.. Цената на услугата е изчислена след направени задълбочени анализи на платежоспособността на целевите групи, на връзката между цената и обема на очакваните продажби, на необходимите парични средства за поддръжка и обновление на услугата, която предлагаме. Цената е образувана след внимателно разглеждане и приравняване в български лева на реализираните финансовите резултати след пускане в експлоатация на услугата във други страни от ЕС.
3. Дистрибуционна политика
Тъй като предлаганата от нас услуга има специфичен характер - връзката между потребителя и производителя е директна и каналът на дистрибуция е с нулево ниво, фирмата не се нуждае от допълнителни дистрибуционни посредници. Това ще намали разходите на фирмата по поддръжка на  услугата (като не се плащат хонорари на външни посредници) и съответно ще повлияе положително на цената като не я обременява с допълнителни такси за дистрибуция.
4. Промоционална политика
Този акцент също е дълбоко залегнал както в краткосрочните, така и в дългосрочните планове на фирмата. Представянето на нашия продукт смятаме да осъществим както чрез активната рекламна политика – чрез разпространението на множество рекламни флаери, които описателно и точно да представят какво предлагаме ние, така и чрез поддържане на високо качество на предлаганите от нас услуги, което да донесе такова удовлетворение на нашите клиенти, за да могат те също да представят нашия продукт на свои познати. Ще се открие страница в интернет предлагаща на потребителите много услуги като закупуване на промоционални карти и следене на велосипедите в реално време, за да са наясно клиентите на кой пункт колко колелета има. В началния етап на развитие на фирмата ще има засилено присъствие на представители от организацията по различни телевизионни и радио канали и печатна преса, промотирайки новата услуга. Ще бъдат направени много и различни промоции за лоялни клиенти, както и за студенти, ученици и пенсионери.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekotrans
Категория: Други
Прочетен: 7961
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930